Vacation in my vacation!!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu Vacation in my vacation!!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

Vacation in my vacation!!!

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

13 November 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi!

Afgelopen dagen waren weer super gezellig.

Vrijdag had ik een rustig dagje... Een beetje huiswerk maken en ik heb even met Suzan en Eliana geskyped! That was fun. I really miss them all! Toen die avond naar jeugd geweest waar ik een hele mooie film heb gezien. You must see: October Baby. Very beautiful story!!
And off course we went to Baskin Robbins<3 ICE ICE ICE!!

Ik mocht die avond gezellig bij Nikki gaan slapen! Zaterdag zijn we naar Cas Abou geweest en hier hebben we lekker gezwommen. Bij haar thuis heb ik me omgekleed en gedoucht om te gaan oppassen. Dit was best spannend want ik ken hun niet heel goed. De kinderen dan wel van stage maar toch. Ik werd gelukkig gebracht! En het ging allemaal heel erg goed. De kinderen lagen rond kwart over 8 in bed en toen ik later kwam kijken waren ze al in dromen land. Ik heb me goed kunnen vermaken.
De ouders gingen naar het concert van Blof waar ik eigenlijk heel misschien ook heen zou gaan, maar uiteindelijk ben ik niet meer gegaan.
Op een gegeven moment was het 12 uur en toen dacht ik dat ze zo zouden komen. Want Nikki zou op mij wachten. Maar vond het al laat worden.... uiteindelijk kwamen de ouders om 1 uur aan en ben ik meteen naar huis gebracht... Het was leuk om te doen.
Gelukkig was Nikki nog wakker, haha. Echt wat chocolade cookie niet kunnen doen, haha! Om middennacht nog brood eten en cookies drinken... aiinnooo.. uiteindelijk sliepen we na 3en denk ik pas en dan de volgende ochtend om 8 uur weer rise and shine uit bed komen, haha!
De kerkdienst was weer heel erg gezegend. Een mooie getuigenis van de dochter van de pastor! Ik ben toen naar huis gegaan om te skype met mama en nog wat dingen voor school af te maken.
Ben daarna weer naar Nikki geweest daar gedoucht en de hele avond blijven chillaxen. I really enjoy the weekends! Echt was heel gezellig! Thanks for everything!! If you are reading this Nikkii! hihi

Gisteren had ik nog een stage dag. Deze was lekker rustig dus het ging opzich best snel voorbij.

Vandaag even uitgeslapen en met Oma en Wesley geskyped. Was leuk om Oma weer te zien en te spreken! Ze blijft nu bij ons thuis om een beetje op Wesley te letten, hihi! Leuk leuk!
Over ongeveer 2 uurtjes komen mijn ouders aan!!!!! Yeaaah kan niet wachten om ze te knuffelen en te zien! Heb ze echt gemist hoor! Zo leuk dat ze kunnen komen. Ik ga dan ook proberen om veel dingen met ze te gaan doen... Die ik nog niet heb gedaan. Dus ben benieuwd! Heb alles al bijna ingepakt om te gaan. Zo meteen nog even mijn kamer even vegen zodat als ik terug kom het niet al te stoffig is... brrrrhhh mijn kamer krijgt zo snel stof hier maargoed! Ik probeer nog tussen door iets te posten! Ik heb helaas geen internet in ons huisje! Maar jullie zullen snel alles horen en zien!

Hoe gaat het in Nederland?? Sneeuwt het nu al??

Aaah andere nog even met andere Oma geskyped! Ze dachten al dat mijn ouders er waren!

Ik ga maar gauw verder met de laatste dingetjes!!

Tot gauw!!

Dios Bendishonabo

Liefs,

xxx Lindsay

  • 13 November 2012 - 19:03

    Sarah Groenenberg:

    Nice nice Veel plezier met je ouders :) Mar dat zal vast wel goed komen:P xx

  • 13 November 2012 - 19:25

    Gerrie:

    Have fun!

  • 13 November 2012 - 20:17

    Yvonne:

    Veel plezier!
    Wij hebben vandaag toevallig October Baby gekocht bij GIAG. Ben benieuwd :D
    Love x

  • 22 November 2012 - 15:03

    Marleen:

    veel plezier met je ouders.

    nee helaas het sneeuwt nog niet, maar het is het behoorlijk koud hier. vooral smorgens, dan zou ik ook wel in curacau willen zitten :P

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in curacao

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Two weeks home again

19 Januari 2013

6 hours and 22 minutes left

18 Januari 2013

One day left on Curacao

11 Januari 2013

Eight days left

06 Januari 2013

Happy New Year
Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 95732

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: