73 days left - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu 73 days left - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

73 days left

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

07 November 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi Nederland!

Hoe gaat het daar met jullie?
Met mij gaat het hier wel goed hoor.

Afgelopen vrijdag heb ik een geweldige dag gehad! Ik ging met mijn vijf neefjes en nichtjes en mijn tante Skype! Voor de eerste keer. Vijf uur verschil in plaats van 6 uur, scheelt toch alweer een uurtje extra.
Ze waren al bijna helemaal ready om naar bed te gaan maar nu mochten ze nog even met mij skype, terwijl ik nog een zonnetje had schijnen.
Ik heb ze een rondleiding gegeven. Ze hebben bijna alle kamers gezien en de hele mooie groene zwembad.. maar deze was helaas niet goed zichtbaar door de verlichting en daardoor kon ik niet eens de zee vanuit onze terras laten zien. Maargoed. :P

Ik heb mijn nichtje die nu 1 jaar en morgen twee maanden oud wordt voor het eerst weer gezien. Helaas heb ik haar verjaardag gemist!! Toen was ik al hier :'( Maar mijn tante liet me zien dat ze kon staan en dat ze veel danst op muziek... aaahhh dat was zo leuk om te zien en maar blijven lachen en lachen. Tutu wat is ze toch een schatje!
Mijn andere nichtje heeft zelf voor mij gezongen... Wat mooi! Net als haar mama! En haar oudere zus heeft me laten zien wat ze allemaal had gekregen van een verjaardag van één van haar vriendinnen... En mijn neefjes hebben lekker veel met mij geklets over van alles! Echt wat was dat SUPERLEUK!!! Ik ging voor ze bidden voordat ze gingen slapen, wat ik altijd met ze doe als ik oppas. Het voelde echt alsof ik bij ze was. Heb echt genoten van deze Skype gesprek!
Die avond was er een jeugd avond. Deze was ook zeer gezegend:D Aankomende jeugd avond gaan ze een film draaien! Ben benieuwd :)

Zaterdag had ik een rustig dagje. Uitslapen, huiswerk en verder nog even geskyped en nog wat leuke dingetjes gedaan.
Die avond ben ik gezellig naar de film geweest met twee vrienden. Here comes the BOOM! Was gezellig :D
Afgelopen zondag ben ik naar de kerk geweest. Weer een mooie dienst! En toen hebben we wat gegeten. Ben ik met mama gaan skype en heb ik de hele avond bij mijn vrienden thuis gezeten :)

Morgen nog een laatste dagje stage! Dan weekend en maandag nog een stage dagje en dan komen mijn ouders!! I'm so excited I just can't hide it :D

Tot gauw!

Dios Bendishonabo

Liefs,

xxx Lindsay

  • 08 November 2012 - 08:47

    Gerrie:

    Ik denk aan jou Linds! :-)

  • 09 November 2012 - 09:36

    Tante Bekka:

    Hey die Linds!!
    Ja wij vonden het ook helemaal geweldig om met jou te skypen!! de kids waren ook zo enthousiast om jou te zien en Ethan met zijn lieve woorden "ik kan het niet wachten tot de dag dat je weer terug bent!!" jaja die kids!
    Ze vonden het ook zo mooi wat je hebt laten zien en we vinden het grappig dat jij moet oppassen voor vallende kokosnoten! Daar hebben wij hier helemaal geen "last"van hè!

    Het is een avontuur Linds, hopelijk wil je nog terug naar Nederland, want wat is het prachtig daar.

    Geniet ervan meissie!

    Veel liefs en de Groetjes van ons allemaal! ;-))

  • 09 November 2012 - 16:08

    CharmaineVirgil :

    Hee lieve Linds!

    Wat leuk zeg, hoe je het gesprek hebt omschreven. Het leek net alsof ik er zelf bij was! Geniet er nog maar van, want we zijn al bijna op de helft! Super leuk dat je ouders er alweer bijna zijn :) Geniet van hun gezelschap, heb je daar vrij voor kunnen krijgen trouwens?? Ik hoop het wel!

    Een heel fijn weekend toegewenst en in een zucht zitten jouw ouders ook alweer naast je!

    xoxo love & miss you!

    Gods zegen!

    - tante Charmaine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in curacao

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Two weeks home again

19 Januari 2013

6 hours and 22 minutes left

18 Januari 2013

One day left on Curacao

11 Januari 2013

Eight days left

06 Januari 2013

Happy New Year
Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 95655

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: