First time beach - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu First time beach - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

First time beach

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

16 September 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi,

Er zijn alweer twee weken voorbij! Wat gaat de tijd toch snel.

Ik heb de afgelopen week veel met mijn neef en nicht opgetrokken. En dat heb ik echt nodig. Doet je goed om familie gezien.
We zijn naar bijbel studie geweest, uiteten en vrijdag avond naar jeugd geweest. Heel anders maar wel leuk. Veel zingen, woord. Maar het was niet druk geweest, wat normaal wel zo is. Dus het was voor hun ook andere jeugd avond dan normaal. Minder mensen, normaal stuk of 60 geloof ik.

En na twee weken eindelijk naar de strand geweest! :D Casabao! Wat een mooie strand. Het lijkt alsof ik in een postkaart ben gestapt. Ik kon het ook bijna niet geloven, haha. Witte strand, licht blauwe zee, palmbomen, bergen etc. Echt zo mooi.
Dus nu ga ik zeker wel wekelijks een keer naar het strand. :) Na het zwemmen ben ik naar huis gegaan. En heb ik me klaar gemaakt om naar een verjaardag van een vriendin van mijn neef en nicht te gaan, zij woont hier op Curacao, Omdat ik Zondag naar de kerk ga, ben ik een nachtje blijven slapen bij mijn neef en nicht. En omdat we s'ochtends gingen skype met Mama en tante Charr.

Het was heel gezellig bij de verjaardag. We hebben leuke spelletjes gedaan en lekker gegeten. Het is anders dan bij ons, maar wel heel leuk. Alleen was het lastig met welke taal we de spelletjes moesten spelen, dus ging het van Engels, Papiaments en Nederlands door elkaar.

De volgende ochtend stond ik al vroeg op en heb ik me klaar gemaakt zodat we konden skype. Dat was heel gezellig, maar we moesten algauw weer weg zodat we naar de kerkdienst konden gaan. De dienst begint hier om half 10 en duurt ongeveer tot 12 uur. Het is een mooie dienst. Met gezang en woord. Vertaald van Papiaments in het Engels.

Het is dus alweer een drukke week geweest, maar wel heel leuk en fijn. Heb veel mensen leren kennen uit de gemeente, dus dat is heel erg leuk.

Ik ga weer verder skype met mijn familie. Vanmiddag met mijn oma geskyped, dat was haar eerste keer. Echt super leuk om oma weer te zien. Ik denk veel aan familie thuis! Nu ben ik met mijn ouders, tante en oma en opa aan het skype. Wat voelt het alsof ik thuis ben. Skype is toch echt een geweldige uitvinding :D

Tot gauw! Fijne avond :)

God Bless

Liefs,

xx Linds

  • 16 September 2012 - 22:59

    Kenneth:

    Prachtige foto's Lindsay. Wat een geweldige belevenis moet dat voor jou zijn.

  • 16 September 2012 - 23:46

    Naomi Karsseboom:

    Hey Lindsay !

    Wat is je Skype-naam ???

    Groetjes,



    Naomi

  • 17 September 2012 - 00:26

    Daniel:

    Bon dia Lindsay con bai?

    Leuk hoor, tja het strand is echt een paradijs he, i know..

    Veel plezier he en geniet ervan!!

    Gr. Oom daan

  • 19 September 2012 - 18:41

    Mama:

    Hi Linds,

    Wat heerlijk lijkt het mij om zo op het strand te liggen en te kijken naar dat echte blauwe zee..we hopen dit ook gauw te mogen beleven in november!
    Ik zie er heel erg naar uit om je weer te zien.. met al je ervaringen en belevenissen tot dan kun je onze reisleidster zijn! Fijn dat je dan vrij kunt zijn van stage.. goed geregeld hoor!
    tot mails/horens/skype...

    liefs, many hugs & kisses.

    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in curacao

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Two weeks home again

19 Januari 2013

6 hours and 22 minutes left

18 Januari 2013

One day left on Curacao

11 Januari 2013

Eight days left

06 Januari 2013

Happy New Year
Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 95745

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: