Safe back in Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu Safe back in Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

Safe back in Curacao

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

13 September 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi,

Ik ben gisteren weer veilig aangekomen in Curacao. Wat was het fijn om in Nederland te zijn geweest!
Mijn neef en nicht hebben mij opgehaald en ik heb even een dagje met hun doorgebracht. We hebben bij hun thuis nog terug gekeken naar de afscheidsdienst van Opa. Alleen was de qualiteit op mijn laptop minder dan thuis op de pc.

Vandaag heb ik boodschappen gedaan. Hopelijk blijft iedereen ervan af, haha! Morgen ga ik zwemmen, voor de eerste keer. Dus ik heb er zin in! En ik maak nu voor het eerst de zondagse dienst hier mee :) En maandag weer stage!.

Het is toch weer even wennen en het blijft allemaal nog zo onwerkelijk voor mij. Ik moet echt even doorbijten!

Ik ga maar weer verder met school verslagen, moet ook gebeuren!

Ayyooo en tot gauw!

God bless you all

xx Lindsay

  • 14 September 2012 - 20:39

    CharmaineVirgil :

    lieve Linds!

    Fijn dat je veilig bent aangekomen, ik hoop dat je snel weer in je routine komt.

    Miss you girly!

    God Bless!
    - Charmaine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in curacao

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Two weeks home again

19 Januari 2013

6 hours and 22 minutes left

18 Januari 2013

One day left on Curacao

11 Januari 2013

Eight days left

06 Januari 2013

Happy New Year
Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 95742

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: