Back in the Netherlands - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu Back in the Netherlands - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

Back in the Netherlands

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

11 September 2012 | Nederland, Nederland

Goededag!

Zoals de meeste weten ben ik sinds zondagochtend weer terug in Nederland!
Het is mijn ouders gelukt om nog een vlucht te boeken en hier op tijd aanwezig te zijn, voor mijn Opa's begrafenis. Wat ben ik ze dankbaar!!! Ik had het echt niet willen missen, voor geen goud!

Het was een mooie, gezegende en zeker een waardig afscheidsdienst. En het was zeker fijn om te horen hoe fijn iedereen het vond dat ik erbij kon zijn. Wat is het ook fijn om iedereen weer te zien. Oma, mama, papa, Wesley en alle andere familie te omarmen en troost te bieden.
Wat ben ik ook zeker God dankbaar dat ik nog naar Nederland kon komen in deze korte tijd. Onze gebeden zijn zeker verhoord!

Vandaag is mijn laatste dag hier in Nederland en morgen vlieg ik weer terug naar Curacao. Op stage en school is alles goed geregeld. Ik begin maandag weer met mijn stage. Even een weekendje rustig aan doen en alles een plekje geven.

Het blijft nog altijd moeilijk. Dit groot verlies. Mijn opa zal heel erg gemist worden door iedereen die hij gekend heeft. De knuffels, kerst, verjaardagen, oud en nieuw, frietjes eten, wandelen en nog vele mooie herinneringen. Opa u bent waar u wilde zijn. Tot gauw en niet te vergeten I love you <3

Morgen ga ik mijn neef en nicht weer omarmen en zie ik de dames weer in het studentenhuis! Ik ga een mooie tijd tegemoet en zal dit zeker afmaken!

Tot gauw

Veel liefs en Gods Zegen,

xx Lindsay

For the English version: I see that I missed some translations from my last blogs. I think it's a bit harder to do these blogs in two language. So I hope you can translate dutch to your own language. Thank you and sorry if you waited for the english one..! Hope you understand.

  • 11 September 2012 - 13:59

    Tante Bekka:

    Hey Linds!

    Het klopt helemaal! we hadden jou echt niet willen missen meis!
    Blijft leuk dat jij en Maintje dit allemaal zo bijhouden voor ons.
    Kunnen we een beetje mee genieten.

    Groetjes van ons en miss zie ik je nog voor morgen! en als niet.... have a safe flight!

    Enjoy everything!

    Liefs tante Bekka

  • 11 September 2012 - 14:44

    Anja Smeets:

    Het was goed je te zien Lindsay en ook erg fijn voor je ouders, oma en broertje. Die zag er trouwens wel heel super uit in zijn pak en rode stropdas.

    Een hele goede reis morgen en een super fijne tijd in Korsow.

    God bless u!!!

    Liefw, Anja

  • 11 September 2012 - 14:56

    Mama:

    He Lins,

    Het was fijn dat je aanwezig kon zijn! goed dat we dit nog hebben kunnen regelen. Eenmaal weer terug in Curacao moet je het even zonder het comfort in Nederland doen! Maar het gaat je lukken hoor! Ik weet het zeker!
    Skypen is toch een goede"uitvinding" to keep in touch!! Het maakt het gemis wat draaglijker.
    We hopen echt in november te komen om te zien hoe je woont en werkt! tot dan zullen wij genoeg lezen over al je ervaringen!...Alvast een goede reis terug! en doe de groeten aan Dave en Yvonne!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Curacao

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in curacao

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Two weeks home again

19 Januari 2013

6 hours and 22 minutes left

18 Januari 2013

One day left on Curacao

11 Januari 2013

Eight days left

06 Januari 2013

Happy New Year
Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 95640

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: