Bon bini Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu Bon bini Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

Bon bini Curacao

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

29 Augustus 2016 | Curaçao, Curaçao

Bon siman,

Een berichtje van het warme en mooie Curacao!
Ik wil al zolang weer terug naar Curacao en deze zegen is uitgekomen. Ik ben 19 augustus aangekomen op het eiland. Het voelt gek om terug te zijn, ik kan het soms nog niet beseffen, maar ik ben heel erg blij om weer terug te zijn. Herinneringen komen meteen weer boven als ik het vliegtuig uitstap.

Nadat ik mijn koffers heb gepakt loop ik richting de uitgang. En daar stonde Nikki en Andrea. Ik kon ze nu eindelijk een knuffel geven en wat was ik blij ze weer te zien!!

Ik moest mezelf wel even knijpen. Gelukkig, het is allemaal echt!

Ik zal drie weken verblijven bij my big sis Nikki en haar man Alan! Het voelt echt als thuiskomen en ik geniet van elke seconde die ik hier mag hebben op het eiland. Vind het heel lief dat ze hun huis voor mij openstellen en me echt thuis mag voelen. Het is zo fijn om mijn family en friends weer te zien en echt een brassa te geven. It has been to long..!

Ik moest wel weer even wennen aan het weer, maar ook aan het eten. Mijn lichaam weet niet zo goed wanneer 'ie zijn hongergevoel moet laten merken. Dus eet ik maar op tijden dat ik gewend ben. Soms beetje frustrerend omdat ik niet weet of ik honger heb en hoeveel honger ik heb. Maar ik eet gewoon goed hoor, don't worry. The food is always so good here.

Maar zoveel te vertellen. Ik ben hier inmiddels alweer 11 dagen, dus nog maar 10 dagen te gaan en dan begint mijn volgende avontuur alweer aka YWAM Amsterdam! De tijd vliegt voorbij.

Ik heb daarom een bucketlist gemaakt; zo heb ik eindelijk een leguaan gezien, heb ik me favoriete strand gezien (Cas Abou), heb ik Pina Colada smoothie gedronken, johnnycake gegeten, ben ik naar Sambil shopping centre geweest, sleepover gedaan en nog meer. Maar zo wil ik nog bij Chopsticks eten, afspreken met wat vrienden, sambal maken etc. En dit is nog alleen mijn bucketlist ondertussen heb ik veel meer dingen al gedaan en gezien, dan alleen mijn bucketlist. Dus ik ben heel blessed already! Ook gewoon de gastvrijheid, de lieve mensen. Ik waardeer me family echt enorm hier!

Ik ga maar even ontbijten straks ga ik naar de beach om lekker even af te koelen.

Ayo & Dios Bendishon!

With love,

Lindsay

  • 29 Augustus 2016 - 17:24

    Ingrid:

    Heel mooi om te horen Lindsay .wens je verder nog een gezegende reis.geniet van elk moment dat God jou geeft.

    Gr en Gods zegen,
    Ingrid

  • 29 Augustus 2016 - 19:11

    Marieke:

    Wauw, klinkt geweldig! Geniet ervan!

  • 11 September 2016 - 23:33

    Eveline Janssen:

    Leuk om het allemaal te lezen en heel veel succes in Amsterdam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 95587

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: