Welcome Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu Welcome Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

Welcome Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

14 September 2016 | Nederland, Amsterdam

Goodevening! (I will blog in English soon too)

Ik ben veilig aangekomen in Amsterdam! Vanochtend heb ik nog de laatste dingetjes ingepakt en nog even afscheid genomen van een goede vriendin van mij en daarna zijn we naar mijn oma gegaan, om daar afscheid te nemen van me tantes, nichtjes en opa en opa!

Samen met mijn ouders en tante vertrokken we richting Amsterdam. Het was heel fijn om ze erbij te hebben, zodat ze een beetje kunnen zien waar ik terecht zou komen. We kregen een rondleiding en brachten mijn spullen naar mijn dorm. Hier slapen we met ongeveer dertien dames. Lekker druk maar ook gezellig zo samen. Zo kwam ik er ondertussen achter dat ik samen ben met een Nederlands meisje, aangezien ik dacht dat ik de enige Nederlandse meisje zou zijn, niet dus!

Samen met een paar meiden hebben we ligretto gespeeld en hebben we met de hele klas samen warm gegeten.

Zometeen hebben we een welcomes party! Excited

Alvast een kleine update van mijn big adventure over here. Ik zal een druk rooster hebben, dus ik probeer regelmatig te bloggen.

Tot snel!

Liefs en blessings!

Lindsay

  • 15 September 2016 - 09:02

    Fred Kruger:

    Ben altijd blij van je te horen. Het ga je goed.

  • 15 September 2016 - 11:19

    Floor Klaassen :

    Dat klinkt allemaal exited en gezellig!! Geniet ervan meid, mooi dat je deze stap hebt genomen! Ben benieuwd naar je verhalen :D liefs Floor

  • 15 September 2016 - 13:16

    Diana Janssen:

    Van de ene avontuur naar de andere...en deze duurt wel 6 maanden. Zo te lezen heb je het erg gezellig met al die meiden! Ik wist dat dat zeker goed ging komen! Zie uit naar de open avond op 27 okt. dan komen ik en Charmaine graag weer ben benieuwd! Veel liefs xxx mama

  • 15 September 2016 - 22:42

    Laida Martha:

    Blij om jou te mogen volgen Lindsay God bless you met veel wijsheid en kennis. Love you xxx ik ga jou missen!

  • 16 September 2016 - 13:43

    Charmaine:

    Wat een mooie plek!! Leerze en geniet van je avontuur!! Ik kan niet wachten totdat ik je volgende blog kan gaan lezen!! xoxo! Love, Auntie Charmaine

    PS: ik zal je niet te vaak appen, je komt daar met een heel mooi doel! Ik wil je niet afleiden! But remember you can app/call/whatever whenever you need or want!

  • 16 September 2016 - 21:22

    Francis Story:

    Veel plezier Lindsay! Leuk dat je ons op de hoogte houdt van je avonturen door te bloggen. God bless! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 95570

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: