6 hours and 22 minutes left - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu 6 hours and 22 minutes left - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

6 hours and 22 minutes left

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

19 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi,

THE day is aangebroken. Voelt zo raar. Het voelt nog alsof ik net ben aangekomen hier! Weird, no?!
5 maanden zijn zo voorbij gevlogen.

Ik heb gisteren al afscheid genomen van Friends & Family. Ze hebben voor mij gebeden at youth! Zulke lieve woorden zijn er gezegd en veel hugs gegeven!
We zijn daarna met z'n 10en gaan eten bij Denny's. Was heel gezellig. Toen we thuis kwamen had ik de cadeautjes die ik voor Nikki had gekocht, aan haar gegeven. Dat vond ze echt super lief <3 Yeaaahh!! Ben blij dat ze het leuk vindt.. Nog wat gekke en leuke foto's gemaakt en daarna gaan slapen!

Vandaag stond ik al rond 9 uur op en heb net van twee vriendinnen Kamila en Shandy afscheid genomen.. Ik heb een lief cadeautje gekregen .. part 1... haha dus nog wachten op part 2 in Nederland.. Leuk leuk... Pfff... saying goodbye is not my best thing to do! Moest daarna toch echt huilen... Afscheid nemen bestaat niet, toch?!

Mijn koffers zijn bijna helemaal ingepakt. Nog wat kleine dingetjes en dan is het ready to go.

Straks nog een cadeautje geven aan Tante Michelle en Dadda Pierre :D Als bedankje voor alle goede zorgen en voor alles wat ze voor mij hebben gedaan, de afgelopen maanden.

Ik laat gauw wat van mij horen als ik weer in Nederland ben. Ik kijk erna uit om al mijn Family & Friends in Nederland weer te zien. Natuurlijk mis ik jullie heel erg en kan ik niet wachten om jullie weer te zien <3 !!! Al mijn lieve vriendinnetjes en vrienden en mijn lieve oma's en opa's en al mijn super tantes en ooms... en mijn adorable neefjes en nichtjes.. En off course last and not least my lovely parents en handsome brother!!!! <3 Can't wait to embrace you all.. to hugg you all !

Tot over een paar uren!

Ajo Korsou & Bon Bini Nederland