One day left on Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu One day left on Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

One day left on Curacao

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

18 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi!

Daar zit ik dan in mijn pyjama achter Nikki's laptop... in het (nog) zonnige weer. (ik zit overigens wel binnen hoor, haha) Maargoed nu zijn mijn dagen echt geteld. Morgen vlieg ik alweer naar Nederland. En dat zal ik heel gek vinden. Van 30 graden in de zon naar - 12 in de sneeuw. Ook heel leuk maar ik heb toch liever dat ik een beetje warmer thuis kan aankomen dan meteen in die extreme kou, hihi.

Afgelopen week ging heel snel voorbij zeg!

Maandag ben ik vroeg naar Punda geweest om nog wat leuke cadeautjes te halen voor afscheid en om Tante Michelle, Pierre en Nikki te bedanken dat ik bij hun heb mogen verblijven. Wat was dat lastig, maar ik heb mijn best gedaan! hihihihi..
Toen ik thuis kwam ging zijn Nikki en ik naar het strand geweest. Daar hebben we nog lekker genoten van het zonnetje en het lekkere water.

Dinsdag heb ik een beetje uitgeslapen en ben ik gewoon lekker gaan relaxen. :D Toen Nikki thuis kwam zijn we nog wat dingen gaan halen om Ferrero Rocher CupCakes te maken! Die waren redelijk goed gelukt. We hadden eigenlijk hazelnoot extract nodig inplaats van Almond... maar de Nutella erop maakte het helemaal af. Daarna zijn we snel gaan douchen om naar Parental Guidance (film) te gaan. Was heel gezellig :)

De volgende ochtend stond ik alweer vroeg op om nog de laatste cadeautjes en dingetjes te halen. Dat is ook gelukt, gelukkig! Toen ben ik naar stage geweest om daar afscheid te vieren met de leidsters. We hebben daar lekkere zoute vis met rijst en bakbanaan gegeten.. hmmmmm... We kregen leuke afscheid cadeautjes van alle groepen. Super lief! De kinderen vonden het allemaal jammer dat we gingen. :(

In de avond ben ik film gaan kijken en ging ik naar Shandy toe voor een sleepover. Het was al wat later en we waren heel moe dus zijn we meteen gaan slapen. De volgende ochtend heeft ze haar famous Pancakes gemaakt.... zoooo leekkkeeeer!! Really! Very good :D
En heb ik haar een cadeautje gegeven. Vond het zo moeilijk want eigenlijk is ze niet zo van de sieraden. Maar ze vond het toch heel leuk en lief.

Toen zijn we naar haar universiteit geweest omdat ze daar nog iets moest doen. En toen heeft ze me de school een beetje laten zien. Er is schijnbaar een opleiding HBO die SPH geloof ik. Misschien kan ik dat gaan doen, hihi.. you never know!
En natuurlijk mocht ik kiezen waar we gingen eten... SUBWAY... this time, haha! Was heel lekker.
Thuis aangekomen ging ze even slapen en heb ik geprobeerd om een beetje te leren, maar viel niet mee en viel al bijna in slaap.. Dus toen ben ik A young woman after God's own heart gaan lezen. Mooi boek. Heb het helemaal uitgelezen!

En we hebben nog even TV gekeken en lekker broodje Pom en broodje hotdog gegeten. Was gezellig dagje! Daarna ben ik naar huis gegaan om me klaar te maken om te gaan Midget golven... Was heel gezellig, haha! Ik heb Kamila toen haar cadeautje gegeven en dit vond ze echt super lief... ze wou het al hebben... Mooizo!

Vandaag ga ik nog voor de laatste keer.... naar het strand. Jan Thiel :) Samen met Ange, Nikki en Shandy! En misschien nog meer mensen! Gezellig. Vanavond is de eerste jeugdavond weer van de maand maar voor mij meteen de laatste keer :'( en daarna gaan we nog ergens zitten misschien bij Starbucks of Denny's.
En morgen vroeg weet ik nog niet wat we gaan doen in de ochtend, hihi!

Tot gauw!!

Ajo

Liefs,

xxx Lindsay

  • 18 Januari 2013 - 20:39

    Anja:

    Hey Lindsay, alvast een hele goede reis gewenst voor morgen en bereid je voor op het koude weer hier. Vandaag scheen het zonnetje een beetje dus zag het er in ieder geval een stuk vriendelijker uit. Ik ben destijds ook in januari teruggekomen dus weet hoe het voelt.
    Nog heel veel plezier vanavond op de jeugdavond en tot volgende week.

    Groetjes, Anja

  • 18 Januari 2013 - 23:10

    Tante Bekka:

    Lieve Linds,
    Wat heb je het toch heerlijk daar! dat zijn toch geweldige ervaringen bij elkaar!

    Maar meis wat ben ik blij dat je weer terug gaat komen! we hebben je zo gemist. Het is zo leuk dat
    (tante) Maine weer terug is. Ben weer gezellig met haar weg geweest vandaag en jij moet ook maar snel weer bij ons komen samen met haar en Eepie! OK? film-avondje

    Veilige reis naar huis en we kunnen niet wachten!!

    Veel liefs tante Bekka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in curacao

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Two weeks home again

19 Januari 2013

6 hours and 22 minutes left

18 Januari 2013

One day left on Curacao

11 Januari 2013

Eight days left

06 Januari 2013

Happy New Year
Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 95655

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: