Ladies day at the beach - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu Ladies day at the beach - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

Ladies day at the beach

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

29 December 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon early dia!

Wat een leuke week! Afgelopen zondag ben ik naar de gemeente U-turn geweest. Was een mooie dienst met mooie liederen!

Maandag had ik stage tot drie uur en daarna ging ik thuis even wat stol brood uitdelen aan mijn huisgenoten. Purdey en ik hadden namelijk beide stol brood gekregen van een moeder. Super lief..
Ik was uitgenodigd om gezellig te eten bij familie van Tante Michelle... Bij granny en grandpa thuis! Was heel gezellig...
We hebben lekker gegeten! TURKEY en lekkere salade's, rijs, groente etc etc was heel erg lekker!! Inderdaad Yvonne heel lekker eten. Na het eten zijn we naar binnen gegaan en daar hebben we gezellig een beetje gedanst, haha! It was fun! :D Toen zijn we cadeautjes gaan uit pakken... we zaten allemaal rondom de kerstboom en als je er eentje voor iemand had gepakt mocht je het openen en dan mocht diegene voor een ander een cadeautje pakken. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik een cadeautje zou krijgen... maar ik heb oorbellen en drie soorten nagellak gekregen van mijn family! Loved it very much!!!! Echt heel erg lief van ze. Nikki kwam er ook nog gezellig bij via FaceTime ... via haar iPhone.:D Hierna hebben we een spelletje gedaan waarvan ik de naam altijd vergeet catch freezer ofzoiets.... haha .. Je wordt in twee groepen verdeeld en als je aan de beurt bent mag jouw groep alleen het woord of zin raden. Je mag het alleen omschrijven zonder het woord/zin te benoemen en zonder uit te beelden... Ik had het al eerder gespeeld maar toen ik aan de beurt was, had ik echt even een probleem... kende de meeste dingen niet zo goed en het is in het engels... Ik kan engels maar om zo snel om te schakelen en het in het engels heel snel uit te leggen......uhhmmm gaat niet goed, haha! Dus kreeg ik hulp gelukkig... pfff jammer. Het is een leuk spel als je goed en snel engels kan maar anders is het best lastig.
Toen heb ik nog een ijsje gegeten en toen zijn we naar huis gegaan,

Was echt heel gezellig en het voelt ook echt als een familie voor mij! Het deed me echt denken aan thuis! :D

De eerste kerstdag was een rustige dagje... beetje niks doen dagje en daarvan even genieten. Die avond ben ik met de family naar Jack Reacher geweest! Goede film....

De tweede kerstdag stond ik vroeg op... en heb geprobeerd te skyoe met mijn familie thuis... dit ging niet helemaal goed. De verbinding was helaas heel erg slecht. Toen ben ik naar Tante Michelle gegaan en we zijn toen gaan zwemmen. Eigenlijk bij Jan Thiel maar daar was het heel erg druk en zijn we maar doorgereden naar een private beach vlak bij Caracasbaai. Lekker even afkoelen!

Donderdag ben ik helemaal over verhuisd naar Tante Michelle.. koffers verder ingepakt.. kamer geveegd en uit gecheckt... Nu nog wachten op mijn borg die ik 2 jan. in ontvangst neem :D En dan val je op de grond... aaayyynooo .... mijn knie opengehaald.. maargoed verder niks ernstigs hoor! Die avond zijn we naar the Impossible geweest... Bijzondere film!!! Heftig zeg pfff...

Gisteren ben ik met een vriend en zijn vriend naar Marie Pompoen beach geweest later kwam zijn vader, broertje en zijn lief zusje ook zwemmen! Dat was echt even nodig voor mijn knie... haha even goed reinigen. Zijn zusje is echt een tante... doet me denken aan mijn nichtjes thuis... veel praten, zingen en gewoon een klein wijsneusje!

Vandaag ben ik met Ange, haar dochtertje tuutuu, Kamila en Shandy naar Jan Thiel geweest. Later kwamen Emily, Andrea en Maria ons gezellig joinen.... Was echt Hopi gezellig :D Fellowshippen! Friends, zon, zee en strand = best combination! haha.. En nog lekker een ijsje gegeten en even met Kamila in wat winkeltjes geweest... ze hebben echt leuke sieraden bij out of the blue!
Ik bleef uiteindelijk over met Kamila en Shandy! Was echt hopi nice! Lekker nog genoten van een Pina Colada smoothie... en nog gezellig even nagekletst bij Shandy thuis :D

Morgen church en Nikki komt weer thuis! Gezellig... Can't wait, hahaha!!

Nog maar drie weken.... moet ophouden met aftellen en nog volop genieten... en dat ga ik zeker doen!

Ayo

Mi ta kansa.... drumi dushi

Dios bendishonabo!!

Love,

Lindsay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in curacao

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Two weeks home again

19 Januari 2013

6 hours and 22 minutes left

18 Januari 2013

One day left on Curacao

11 Januari 2013

Eight days left

06 Januari 2013

Happy New Year
Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 95619

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: