40 days to go - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu 40 days to go - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

40 days to go

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

10 December 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi!

Oke, nu gaat de tijd net zo snel als het licht! Pff... nog 40 dagen.
Ik kan niet ophouden om te zeggen dat het snel gaat, haha!

Afgelopen weekend was weer heel gezellig. Vrijdag ben ik met Pur naar de dokter geweest voor haar hoesten etc. Hierna zijn we de was weg gaan brengen en hebben we boodschappen gedaan.
Ik ben eerst gaan Skype met mijn nicht April. Finally!!! Dat was heel gezellig! Mis je heel erg ! Hierna ben ik samen met mijn moeder gaan Skype. Weer gezellig gekletst!
Daarna had ik een rustig avondje en ben ik naar jeugd geweest. Het was heel gezegend en ben blij dat ik zo'n fijne jeugd groep hier heb. De volgende ochtend was ik al vroeg wakker, maar was toen weer inslaap gevallen. En ik werd op een gegeven moment half wakker en even later werd ik gebeld, dat Nikki al voor mijn huis stond. Ik als een gekke mezelf klaar maken, haha. Viel wel mee hoor. We gingen naar Cas Abou.
Adaeynah was jarig!!! Samen met al haar familie hebben we dit gevierd. Was een drukke maar gezellige boel. Lekker eten en drinken en natuurlijk BOLO!!! Veel familie leren kennen! Leuk leuk leuk.
Na het zwemmen ging ik gezellig nog even chillaxen.

De volgende ochtend stond ik lekker vroeg op om naar de kerk te gaan. Het was weer heel gezegend! Weer hele mooie liederen.
We gingen na de dienst uiteten bij Lam Yuen.. Dat was weer heel erg lekker!
Samen met Nikki hebben we onze nagels gedaan en gezellig even Skype met mijn moeder, haha! Was fun!
Die avond hebben we Homevideo's gekeken! Dat was leuk om te zien, haha! Echt super blessed family! I'm happy to be a part of the family :D
Het klinkt gek maar ik ga het hier echt missen. Mixed feelings! Natuurlijk wil ik naar huis. Om mijn familie en vrienden weer te zien!!!! <3 Maar tegelijkertijd heb ik hier ook veel vrienden/familie gemaakt. Ik ga echt huilen! Voel het nu al, hahahah aaiiinooo. Vrienden en familie zijn voor mij heel erg belangrijk en hecht daar enorme waarden aan. God heeft me zo gezegend met de mensen hier. Ben Hem zo dankbaar. Ik heb Hem hier nog beter leren kennen! Dios ta bon !!!!! I love you <3

Vandaag (10-12-12) weer er hard tegen aan.... Ik heb het druk met een nieuwe opdracht en wat verslagen. Maar ik geniet nog van alle momenten met al mijn vrienden en familie hier, de laatste zes weken! En ik tel de dagen af dat ik bij mijn family mag slapen!! I can't wait. Ik ben ook uitgenodigd om te gaan eten de 24ste! Kijk er naar uit.

Komende week volop stage lopen, dingen voor school doen, gezellig chillaxen en leuke dingen afspreken. En toen werd ik opgebeld om even uit te gaan met Nikki... haha.. Vandaar een halve verslag ging even snel weg.
We hebben iets heel lekkers gegeten... weet alleen niet hoe je het noemt. Soort shoarma broodje met kip erin met knoflook! Was super lekker! Toen doorgereden om een Donut te halen, hihi! Super lekker. CHOCOLATE <3
Had a great evening...

Gisteren en vandaag (12-12-12)stage gelopen en morgen mijn laatste stage dag voor deze week. En dan nog maar 5 weekjes... pfff time really flies...
Vrijdag ga ik met Pur even naar Punda en misschien even langs Victoria Secret Store!! Vandaag (12-12-12) geopend! (Beetje een verwarring... ik praat vanuit twee verschillende dagen in één verslag, haha! )
En dan nog even boodschappen en gezellig naar Jeugd!

Today it's the birthday of Eliana!! Pabien! Gefeliciteerd met je 16de verjaardag!! Mi stimabo!

Tot gauw maar weer!

Dios bendishonabo!

Liefs,

Lindsay

  • 11 December 2012 - 11:14

    Yvonne:

    Ach maakt niet uit. Toen ik hun moest verlaten heb ik tranen met tuiten gehuild. Zijn ze wel gewend hahaha. Maar ik weet precies hoe je je voelt. En alvast smakelijk de 24ste. Bij granny thuis? Ooooh wat ik dat eten mis. Altijd zo lekker met kerst. Make a lot of pics!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in curacao

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Two weeks home again

19 Januari 2013

6 hours and 22 minutes left

18 Januari 2013

One day left on Curacao

11 Januari 2013

Eight days left

06 Januari 2013

Happy New Year
Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 95586

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: