Seven weeks left.... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu Seven weeks left.... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

Seven weeks left....

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

01 December 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi!

Time flies time flies! De dagen gaan nu echt heel erg snel! Het is nu al december!!!
Ik geniet dan ook zeker elke dag van mijn laatste weken.... :D

Mijn afgelopen week was lekker rustig. Nou ja rustig, haha! Op stage was het best druk. We hebben veel gedaan voor sinterklaar. Lokalen versierd, sinterklaas liedjes gezongen en vooral veel geknutsteld met de kinderen.
Zoals zwarte pieten geknutseld, cadeau papier, cadeautjes ingepakt, suprise maken, kleuren etc etc.

Gisteren had ik een rustig dagje. Een beetje uitslapen. Gezellig geskyped met Suuuz! En een beetje huiswerk gemaakt met Purdey!
Die avond was er een jeugd avond in een andere kerk. Youth Rally.
Ik ging samen met Shandy. Het was echt heel druk en er waren maar een paar van onze jeugd, maar was heel gezellig. Al begreep ik er weinig van. Gelukkig kon Kamila mij vertalen! Heel erg fijn :) Ik moet er zelf om lachen. Dat wanneer hun moet lachen om iets of dat ze iets gaan doen, dan begrijp ik het niet en dan wordt het vertaald en lach ik zeg maar voor het laatst haha :p It's funny! Hopi erg! haha! Wil het zo graag leren. Ik ken wel wat woordjes maar zinnen komen er nog lang niet uit helaas.!
Maar ik wil het wel echt leren.

Vanochtend ben ik gezellig met Shandy op stap geweest. We gingen eerst even langs de opticien Kiwi en daarna hebben we gegeten bij Quiznos. Dat was echt super lekker! Geniet er nog elke keer van. Nederland zou er ook eentje moeten hebben! Hierna zijn we naar The Front Row geweest!!! Waaauuuwww net als toen ik Forever21 ontdekte!! Die hebben ze alleen in Amerika en hier niet helaas. Maar ik heb de website bekeken en waauuw! Ik wil alles wel gaan kopen. I love Forever21!!! Net als H&M love them! Ik ga gauw online shoppen, mammie!! hihihi :D

En nu ben ik bij Nikki thuis. Aan het chillaxen! Genieten van mijn weekend. Ze is nu samen met haar vriend aan het schilderen. En ik ben het aan het bewonderen via haar bed. Ben omringd met verf! Mooie lichte kleur, wat ze graag wil. Haar kamer is vierkant en ze wil iets anders met haar kamer. Nu heeft ze na lang denken een kleur gevonden en het ziet er mooi uit!!! Word een mooie kamer! Ze wil ook nog leuke decoratie dingetjes in haar kamer. Ben benieuwd!

Vanavond heb ik nog geen plannen. Ik denk dat ik hier nog wel eventjes zit. En morgen Church! Dios ta bon!

Have a nice evening!

God bless you!

Tot gauw!

Liefs,

Lindsay

  • 01 December 2012 - 21:33

    CharmaineVirgil :

    Hee lieve Linds! Wat een leuke verhalen altijd :)
    Geniet nog even van je laatste 6 weekjes, het is écht heeeeeel snel gegaan hè! Ik kan me nog de eerste weken herinneren, pfff.. wat een verschil.. Nu zit ik hier eigenlijk wel goed en denk ik dat ik te weinig dingen heb kunnen zien en doen.. Hahaha.. Maar aan de andere kant had ik met de feestdagen ook best wel thuis bij de rest willen zitten. Zeker als je zo hoort dat er zoveel dingen in de tussentijd is veranderd.

    Vraag jij je soms niet af, hoe je het zal vinden om weer thuis te wonen? Haha, ik wel.. Ik ben benieuwd. Het is toch echt even héél anders. Hihi. Wel leuk anders natuurlijk :)

    Btw, ze hebben in London ook een Forever21, ik weet niet of ze het verder nog ergens anders ook hebben in Engeland. Zal ik zo eens kijken ;) We kunnen makkelijker naar Forever21 in Engeland dan die in Amerika.. hahaha. Maar kun je ook gewoon via internet bestellen bij forever21 dan?

    xoxo. Miss & love you beautiful!

    - auntie Maine.

  • 01 December 2012 - 21:37

    CharmaineVirgil :

    Er is er ook 1 in Antwerpen!!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in curacao

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Two weeks home again

19 Januari 2013

6 hours and 22 minutes left

18 Januari 2013

One day left on Curacao

11 Januari 2013

Eight days left

06 Januari 2013

Happy New Year
Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 95582

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: