Two months in Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu Two months in Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

Two months in Curacao

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

01 November 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon Dia,

En er zijn alweer twee maanden voorbij. De tijd vliegt niet maar de tijd is net zo snel als het licht! Pfff aan de ene kant is het fijn dat het zo snel gaat maar aan de andere kant gaat het wat te snel. Nog twee maanden en 18 dagen en dan ben ik alweer in Nederland. En het gekke is dat ik die zaterdag als ik terug kom, 19 wordt. Dan voelt het echt alsof ik 18 heb over geslagen... haha!

Maar goed afgelopen week had ik het best druk met het voorbereiden van een presentatie en een activiteit. Deze heb ik vandaag met een klasgenoot uitgevoerd. Ik vond de presentatie een beetje spannend, maar het ging super goed. De activiteit dan misschien niet helemaal... maargoed ik deed mijn best!

Afgelopen weekend ben ik naar Playa Port Mari geweest met bijna het hele huis. Het was wel een mooie strand, maar Cas Abou blijft het mooiste :) (tot nu toe) Het weekend was echt gezellig. Vrijdag met een vriendin ijsje gaan eten bij Baskin Robbins en jeugd.... Zaterdag dus naar Playa Port Mari geweest om te zwemmen en zondag Church en gezellig uit eten geweest. Nog even bij Baskin Robbins geweest en toen die avond gezellig bij een andere vriendin van mij wezen chillaxen XD. Always enjoying my weekend! :D

Ja, als je van ijs houdt.... schiet die ijs verslaving hier meters omhoog!
Ze hebben hier gewoon te lekkere ijs!

Stage was afgelopen week best vermoeiend... door de orkaan Sandy is al het wind weg gezogen waardoor het hier dan wind stil is.. Dat is pas warm aangezien ik ongeveer buiten sta met de kinderen. Maar de zon was er volop! En ik ben er nu wel goed aan gewend.. aangezien lange broeken hier gewoon kunnen... zelfs truien xD

Nu ga ik maar even genieten van het weekend! Morgen gezellig skype met mijn Tante, Oom en de kids! Miss them like crazy! Dan gezellig naar de jeugd! En zaterdag weet ik nog niet zeker, maar waarschijnlijk naar het strand!

Hopelijk kan ik wat foto's uploaden! Ik heb mijn oma's nasi goreng gemaakt! Dit ging best goed! Even de foto zoeken!

Btw ik heb ontdekt dat de reisverslagen op Nederlandse datum worden verstuurd.... Dus voortaan maar eens goed instellen want het is hier nog steeds 1 November, haha!

Alvast fijn weekend!

Dios Bendishonabo = Gods Zegen