Kakkerlaka - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu Kakkerlaka - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

Kakkerlaka

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

25 Oktober 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi!

Het is alweer lekker laat in Nederland en ik kan hier nog 2 uur zeker zitten, hihi.

De weken vliegen voorbij! Morgen alweer mijn laatste stage dag!
Afgelopen maandag ben ik uit eten geweest bij 'De Heeren' het was salade dag! En off course nog even bij Bella Italia geweest. I LOVE ICECREAM !!! En vooral hier want hier zijn het bollen en geen bolletjes xD Ongeveer twee/drie bolletjes ijs in Nederland is hier één grote bol. En voor twee betaal je ongeveer 6 gulden en dat is minder dan 3 euro. Dus dat is echt heel goedkoop.

Gisteren ben ik naar de snackbar geweest voor een frietje met sate saus. Dit komt eigenlijk best weinig voor; friet eten, net zoals met snoepen. Ik heb nu pas wat snoep gehaald, haha! Kom je na het friet eten thuis. Ben ik bezig met wat huiswerk en wat zie je dan lopen????? Een hele grote KAKKERLAKA!!! Het is nog een wonder dat ik niet schreeuwden, maar van binnen ging ik stuk.. Wat moest ik doen???!!! Snel de insecten spray gepakt maar dit werkte niet. Het bleef rondlopen. Dus maar een plastic beker gepakt en het naar buiten gebracht... IIIIWEEEUUUWWWW! Maar die Kakkerlak maakte het wel zo bont dat ik mijn kamer helemaal ben gaan poetsen en het nu lijkt of ik naar huis ga. Hij kwam op mijn koffer dus die ook van buiten schoongemaakt. Nu ligt mijn koffer op tafel en heb ik daar al mijn spullen ingedaan... NO WAY dat ik nog een kakkerlak wil zien... Ik hoop het echt niet. Brrr... vooral omdat ik niet weet hoe het zit met de eitjes... Haha het is toch wat een kakkerlak. Hier wel ja! XD
Gelukkig de volgende ochtend geen meer gezien... tot nu toe..

Vandaag liet ik mijn jam pot vallen. Voel ik iets onder mijn voet plakken, bloed mijn kleine teen en dan ontdek ik ook nog eens dat mijn SD kaartje van mijn fototoestel stuk is gegaan.. Heel handig. Maar gelukkig kan ik er eentje mee laten sturen met mam en pap. En dan doet de afstandbediening van je Airco het niet... hahaha today is my lucky day!
En zo waren er nog wat dingen, maargoed al met al blijven lachen en dan ontvang je een lief kaartje van Nederland van mijn vriendinnen/familie en broertje en schoonzusje. Echt super lief en heel erg bedankt! Ik hou van post :D

Morgen laatste stage dag en dan weekend :) Nu genieten van NRT Radio. Love that radio! Zoveel nieuwe christelijk liedjes en artiesten.

Ik geniet nog steeds van alles ook al zijn er momenten zoals deze dag, haha! Maar kan er wel om lachen! Vind het echt zo fijn dat jullie aan mij denken hier. Dios ta bon! God is goed :D

Wat en dag wat een dag, haha!

Tot gauw!

Veel liefs en Gods Zegen!

xxx Lindsay

  • 25 Oktober 2012 - 08:25

    Mama:

    Hi Linds,

    Oeps als wij dat maar niet gaan meemaken?! We zullen het nodige tips&tricks krijgen om onze reiservaringen in Curacao zo "positief" mogelijk te gaan beleven. Maar jij, als ervaringsdeskundige, weet ons straks zeker te vertellen hoe wij "onverwachte" dingen die wij gaan meemaken het hoofd moeten bieden!
    Zo te merken zijn jouw avonturen nog lang niet voorbij!
    Nog geen vier weken dan zullen we dit wellicht allemaal zelf ondervinden.. jiiiihaaa!
    Trouwens fijn om te weten dat de kaart binnen is gekomen! leuk he?

    Tot skype weer! liefs en knuffels,

    Mamaxxxx


  • 25 Oktober 2012 - 10:05

    Gerrie:

    Iiieeeuuuuwww, kakkerlakken zijn echt ranzig!

  • 25 Oktober 2012 - 11:27

    Yvonne:

    Hey,
    Lekker dagje. Haha
    Die kakkerlakken vliegen eh dus als je koffer hoog staat kunnen ze er nog in. Tis maar dat je het weet :p
    Oh en je kunt beter SDkaartje bij Omni halen. Dat is goedkoper dan in NL. Bij pleincafe wilhelmina richting waaigat lopen. Krijg je eerst kfc en dan nog wat en dan omni.
    Have fun this weekend!
    X

  • 25 Oktober 2012 - 12:29

    Lindsay:

    Ja, het is toch allemaal een belevenis hier, haha!
    Ze kunnen inderdaad nog vliegen dat zeker, maar nu zie ik ze sneller lopen op de grond. Echt zo vies! Praying very hard dat ze weg blijven! Oke, ik zal eens kijken! Heel erg bedankt! Jammer dat die nu net stuk moet gaan :(
    Kan niet wachten totdat jullie komen :D Heb er nu al zin in! yeeeeaah!

    Bedankt voor de berichtjes. Ja, echt vies he Gerrie! BRRRR

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in curacao

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Two weeks home again

19 Januari 2013

6 hours and 22 minutes left

18 Januari 2013

One day left on Curacao

11 Januari 2013

Eight days left

06 Januari 2013

Happy New Year
Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 95585

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: