Renting a Car - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu Renting a Car - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

Renting a Car

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

02 September 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi!

Het is hier bijna 6 uur smiddags. We gaan zometeen eten met nog wat andere mensen die hier gaan koken.

Gisteren hebben we een auto gehuurd :D Wat een opluchting! We hadden even een dipje maar dat was al gauw over toen we het hele eiland bijna hebben rond gereden :)

We hadden een welkomsparty at the Bahamas .... wat was ik moe viel bijna in slaap, haha. Maargoed daarvoor nog lekker uiteten geweest. Dat was wel lekker.

Vandaag hebben we boodschappen gedaan en gezwommen in het zwembad hier. Even relaxen en uitrusten voor morgen! Dan hebben we stage. Spannend!

Er komen nu wat foto's!

Ayoo

God bless!

Liefs,

Lindsay

• 03 September 2012 - 00:56

Naomi:

Heel leuk om je te volgen ! Je mama is supertrots. Papa ook. En wij allemaal. Groetjes uit NL v ons allemaal !

• 03 September 2012 - 06:10

Diana:

Hi Lins,

Fijn dat we elkaar gisteren hebben gesproken.. het is alsof je toch even dichtbij bent! Leuke foto's en ik hoop dat je het erg fijn zult hebben op je stage vandaag. We zullen het gauw horen!
    We denken aan je en bidden voor je! liefs Mama xxx

• 03 September 2012 - 17:43

Oma Karsseboom:

Hey,Linds fijn dat je het alles goed geregeld op je stage adres en dat je naar je zin hebt.We zullen in ons gebeden aan jou gedenken.Groetjes van ons allen vanuitHolland.Nog veel werk plezier.

Tags: Auto, Jetlag, Stage