Arrived at Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu Arrived at Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

Arrived at Curaçao

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

01 September 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon Dia !!!

In Nederland is het nu bijna hallf 6 en hier is het nu net half 12!

Wat was dat allemaal spannend. Ik heb gisteren nog afscheid genomen van familie en vrienden en ben wakker gebleven tot 4 uur. We hebben toen mijn opa opgehaald en zijn toen naar Schiphol gereden.
Eenmaal daar aangekomen was het nog even zoeken en is het allemaal goed gekomen. Voordat ik echt weg ging hebben we nog fotos gemaakt en heb ik een mooi spandoek gekregen van mama en papa. Met alle handjes van mijn nichtjes en neefjes en tantes en ooms. Wesley heeft nog op Schiphol een hand getekend. :D

En dan komt de echt afscheid. Nog even afscheid knuffelen en afscheid kusjes gegeven en dan toch echt moeten gaan. De spanningen waren wat minder erg. Maar waren er stiekem toch wel.
We konden ook al goed optijd het vliegtuig. Een lange reis met één tussen stop in Sint Maarten. Een mooi eilandje zeg! En daarna nog maar uurtje naar Curacao. Wat was dat een luxe. Genoeg te eten... ontbijt, lunch, avond eten, toetje, ijs en broodjes. En genoeg te drinken. Ondertussen ook een film gekeken en veel liedjes geluisterd.

Daar kwamen we dan aan op het warme eiland Curacao.. Wat een warmte was dat pppffff.. 30 graden! We werden opgehaald met een busje samen met een andere jonge dame. Maar de taxi chauffeur die wou een 'ontgroening' doen.... een biertje drinken wat uiteindelijk een sterk drankje gemixt met een lekker zoet sapje ofzo werd.. Voor mij maar weinig van gedronken...

Aangekomen bij het studentenhuis kregen we onze kamers te zien! Best groot vergeleken met de andere kamers! En naast elkaar. Hierbij hebben we ook nog een rondleiding gekregen.. Een mooi groot appartement met zwembad en verschillende delen. Vandaag zijn er zeker 15 man aangekomen! Het wordt hier dan ook heel druk met 43 man/vrouw! En nu net onze badkamer op slot zit :( Gelukkig mogen we nog bij de andere tandenpoetsen, douche en naar de wc gaan :)

Zeker gezellige mensen die ook echt wel van het uitgaans leven etc houden. We zouden misschien mee gaan vanavond maar dat hebben we toch maar niet gedaan. We zijn heel moe.... de andere twee liggen al te pitten terwijl eentje hier op mijn bed in slaap is gevallen.... Morgen willen ze ook gaan, misschien ga ik mee.. Ik hou er alleen niet van en dit eiland heeft veel van hun Happy Hours enz.. maargoed dat hoort hierbij... Hopelijk val ik niet te veel uit de been als ik niet mee gaan maar goed.

Wat een dag wat een dag! We zijn ook naar de Boulevaard gelopen en hebben daar wat begin inkopen gedaan . We hebben spaghetti gemaakt maar daar hadden we toch niet veel trek ik...!

Eerste tegenslag: de laptop stekker paste niet in de wereldstekker.... Gelukkig nog eentje bij de Boulevard gehaald :)
Tweede tegenslag: allemaal grote mieren die in me kamer aan het rond lopen waren... echt heel vies.. ze klommen zelfs op de muren.. dus snel even wat muggen spul gespoten en met mijn slippers de kamer uitgeveegd..
En koken gaat niet gemakkelijk omdat er weinig doet enz. Dus dat wordt nog spannend elke avond!

Wat een indrukken allemaal !!! Veel mensen leren kennen. Ik had het allemaal zo anders verwacht, maar niet dat het tegenvalt hoor dat niet. Er is lekker Airco op de kamer, internet doet het goed, gezellige mensen :)

Nu maar even Purdey wakker maken en dan slapen!

Ik mis jullie allemaal! Mis mijn bedje en het lekkere eten van mama... maar toch voel ik me hier al een beetje thuis!

Tot gauw!

Ayooo

God Bless! :)

Liefs,

Lindsay

• 01 September 2012 - 11:36

Tante Maine:

He lieve linds,

Ik ben blij te lezen dat jullie de eerste dag goed zijn ontvangen en dat jullie al een hoop dingetjes hebben opgelost!! Superr! Geniet ervan meis!

De Heer is bij je!

Gods zegen!

Liefs,
    Tante Maine.. Hihi..

• 02 September 2012 - 23:34

Gerrie:

Leuk om te lezen hoe het met je gaat!
    Hoop echt dat je ervankan genieten!
    Pas goed op jezelf!
    Doe geen dinfen die ik ook niet zou doen! ;-)

Liefs!

• 03 September 2012 - 19:03

Papa:

hoi

Ja he wat een beleving zal dat voor je zijn geniet er maar van, ruim 4 maanden in een super mooie land.
    Geweldig dat je een goede vlucht hebt gehad en er was genoeg te eten en te drinken.
    Het was wel even slikken voor mij toen je door de Gate ging en toen ik besefte dat ik mijn kleine meid zo lang niet meer ga zien (lang leve skype)
    Ik bid ervoor dat je daar een geweldige tijd hebt met elkaar en zeker met de Heer, want vergeet niet dat Hij daar alle dagen met je is.
    Geniet van elke dag en weet pap en mama houden heel veel van jouw en je weet we zijn maar skype away.
    Ik ben benieuwd hoe je eerste werk dag is geweest! spannend.
    Nou papa houd het even hierbij en weet I love you xxxxx

Ayoooooooooo