It is going to happen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu It is going to happen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lindsay Janssen - WaarBenJij.nu

It is going to happen

Door: LindsayJJ1994

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

06 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

English version:
http://lindsayjj1994.tumblr.com/
Goedeavond allemaal!

Het is nu echt zeker!

Stage, studentenkamer en ticket zijn al betaald en staan al vast.
Nu is het af tellen totdat ik eindelijk mag gaan.

Wat vind ik het toch zo spannend! Dit is echt een enorme uitdaging en mooie kans voor mij. Reizen zal later ook een belangrijke rol krijgen!

Op dit moment ben ik al beetje Papiaments aan het leren :) Zo denk ik al na over mijn bagage en ik ga druk bezig zijn met het plannen van afspraakjes met vrienden!

Als jullie mij verslagen willen volgen hoef je alleen even je e-mail adres <---- achter te laten!

Aangezien je deze berichten ook via Facebook kunt zien. Heb ik besloten om mijn verslagen, tweetalig ga schrijven ;)

Dat was het dan alweer!

Gods Zegen!

Liefs,

Lindsay

  • 05 Juli 2012 - 20:44

    Kenneth:

    Spannend hoor. Heel veel succes met alle voorbereidingen en geniet van dit geweldige avontuur!

  • 05 Juli 2012 - 22:11

    Tante Bekka:

    O Lindsay, wat een groot avontuur! ik ga je zeker volgen op je blog ;-)
    En missen ga ik je ook! nooit vergeten lieve meid, en doe je best!
    Groetjes en veel liefs Tante Bekka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in curacao

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Two weeks home again

19 Januari 2013

6 hours and 22 minutes left

18 Januari 2013

One day left on Curacao

11 Januari 2013

Eight days left

06 Januari 2013

Happy New Year
Lindsay

Girl living her dream: traveling!

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 95637

Voorgaande reizen:

01 December 2017 - 28 Mei 2018

New Beginnings Home

01 April 2017 - 16 Juni 2017

La la la France

14 September 2016 - 19 Februari 2017

YWAM Amsterdam

31 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: